lørdag den 19. februar 2011

Flyttefeber og indretningsshopping

UHA!!! Jeg har været slem!!! Jeg har tilladt mig at købe mig helt flad i de fineste ting som skal bruges på Jontes nye værelse, og lidt i resten af huset. De fleste ting er købt på nettet og i Genbrugsbutikker, men jeg kan ikke løbe fra at jeg har slidt mit shoppebudget HELT ned denne måned (og næste måned). Men hvad pokker - man laver kun børneværelse efter sit HELT eget hoved en gang i livet - næste gang der skal laves noget er han jo stor nok til at bestemme selv - og så bliver det alligevel med Spiderman plakater (GYS!) og biler over det hele - bvadr :) Imens forsøger jeg at bevise at man sagtens kan lave et drengeværelse som ikke er lutter lyseblåt og kedeligt, men at børneværelset kan og skal være i ALLE farver med masser af liv og skøre ting.

Men her følger lige lidt billedspam af de FINE retro Blafre-tapeter jeg har købt (som skal tapetseres på bord og stole jeg købte hos Kirkens Korshær i går for 150kr og på den prikkede Bambi-bogstøtte). Og så lidt nips:












1 kommentar:

  1. Det er også min store skræk at skulle indrette spiderman/biler værelse på et tidspunkt... Vi må håbe på at vores gode smag præger dem, så de slet ikke vil have seje drengeværelser ;) Jeg er helt vild med rispapirlampen!! :)

    SvarSlet