tirsdag den 12. april 2011

Danmarks næste amatørmodel

Her er så resultatet fra det fotoshoot jeg beskrev i sidste indlæg. Her fra mit sygeleje har jeg svært ved at se at det er den samme person som ligger her efter 2 dages voldsom roskildesyge. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så dårlig, og Niklas er lige så syg, med konstant feber og svedeture. Vi kaster op på skift og slææber os ud af sengen efter cola og ristet brød, som alligevel kommer retur en halv time efter...

Jonathan har været hos mormor i nat - jeg ved virkelig ikke hvad vi ellers havde gjort, for inden af os kunne løfte rundt på ham uden at besvime eller kaste op, og han er slev kun lige akkurat kommet ovenpå efter hans egen tur - det er nemlig ham der har slæbt lortet med hjem fra vuggeren, den lille stakkel, og smittet først Mormor, og så os. Min køreprøve måtte jeg aflyse, det er næsten det værste, men når man ikke kan gå på toilettet uden at kaste op, så kan man heller ikke køre bil :( Så nu venter jeg på at få en ny tid til køreprøve.

Men det var de billeder jeg kom fra:









Ingen kommentarer:

Send en kommentar