tirsdag den 5. april 2011

Nye yndlingsbilleder

Jonte og jeg er alene hjemme denne uge, hvilket betyder at Niklas ikke er der til at stoppe mig når jeg hvert 5.minut hover kameraet frem og blitzer vidunderet lige i skærmen...
Men fine billeder kommer der ud af det, og ungen er heldigvis en linselus - se selv billeder med Mormor, nye sko, og den nye skudsikre metode til at få mælk i ham - at lade ham drikke af et kaffekrus:









På vej hjem fra vuggestuen:









Sådan ser perfekt læsevejr ud:



Vi tumler og fjoller:



Det er ikke noget vi har lært ham - pludselig tog han en kuglepen og begyndte at tegne på en post-it - så nu nærer jeg hans kunstnersjæl:



Mors nyeste mælketrick:




Han kan næsten selv - men det er ikke altid han lige giiider:






Det er blevet sommer i vuggestuen og nu er Jonte med ude:






Nye fine sko til foråret - nu er man nemlig så stor at man skal have sko på:




Mormor er den bedste i verden (i hånden er hans første tegning - endda tegnet på hans helt eget initiativ på en post-it, mens jeg himmelfalden så til):




Her er Jonathan ved at gemme sin allerførste tegning - i Fars sko hvor den ligger til Far kommer hjem og finder den! Mon ikke han bliver glad?







Min store store dreng:







Og tænk jer - for præcist et år siden så jeg sådan ud: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar