søndag den 10. april 2011

Et fantastisk sted

De fleste mennesker har deres "happy place" hvor de går hen mentalt når de er trætte, triste, stressede osv. Mit var i lang tid et fantasisted i mit hoved, med en smuk pagode på en strand, fyldt med farvestrålende puder i indisk stil og en jacuzzi i midten. Men efter i dag har jeg fundet et nyt happyplace, og det vildeste er at DET FINDES VIRKELIGT!!!

Historien er at min fætters kærestes mor (jaja, langt ude, I know) er selveste Gitte Garn (hvis ikke du har set hende på TV, så betyder det at du har et arbejde og ikke er på barsel, og derfor ikke ser temaprogrammer om håndarbejde eller Kurt kom Forbi - men du kan se hendes hjemmeside HER
Hun strikker - og med strikker mener jeg ikke bare noget med at knipse en trøje sammen til jul - hun TRYLLER med strikkepinde. De mest vidunderlige eventyrlige kreationer bliver til af Gittes strikke(trylle)pinde, og dem fotograferer hendes datter Amanda så. For Amanda er nemlig fotograf. Og det var Amanda som skrev en mail til mig i  vinters og spurgte om jeg mon ville ofre en dag på at være model (!) for hendes mor. Og ja - jeg VED GODT at jeg er 1,60 høj og ikke ligefrem modelmateriale, men jeg vred mig lidt og så sagde jeg ja - sgu! Men skæbnen ville det så at jeg blev skidesyg natten inden fotosessionen, og måtte derfor melde afbud til en meget skuffet Amanda.

Heldigvis spurgte hun mig igen, og i dag var jeg så afsted fra i morges, og fik taget de skøreste billeder i Gittes strikherligheder. Men inden da var der styling hjemme i hendes lejlighed / butik / wonderland - og DET er mit nye happy place.  - (jeg var ikke specielt happy da jeg stod i undertøj og cowboystøvler på en grussti ude ved Moesgård lidt senere, men den historie kommer en anden gang. Nu skal I nemlig se billeder af den mest gennemførte lejlighed / butik jeg har set nogensinde - og nej, billederne er SLET SLET SLET ikke gode nok til at vise HVOR vildt det var:












1 kommentar:

  1. SÅ bestemt enig, et fantastisk sted, og FANTASTISKE ting, den butik skal jeg da forbi.

    SvarSlet