torsdag den 21. april 2011

Skærtorsdag i solen

I dag har vi simpelthen haft en af de dage hvor jeg bliver mindet om hvorfor vi skal bo her i Århus længe endnu! Byen har summet af sommervibrationer, og vi har brugt tiden og vejret fornuftigt for en gangs skyld. Vi har hygget på terrassen, været på legepladsen med Rune og Astrid og dejlige Marius Ønskebarn og spist is, og da Niklas fik fri hentede vi kinesisk og satte os blandt de andre sommerhungrende århusianere og hyggede i Rådhusparken. Da vi havde siddet længe nok til at være heeelt afstressede og mætte gik vi et smut omkring legepladsen igen og fik en sidste gyngetur inden turen gik hjemad.  Nu sidder jeg på terrassen med computeren og et glas rødvin og nyder at træet stadig er lunt under rumpen, og selvom jeg kan høre at Bassimutten protesterer det bedste han kan mod Pappas putteforsøg, så ved jeg at han har haft en helt igennem dejlig dag! Og selvfølgelig gik det mig ikke forbi at tage en masse masse billeder af dagen! Enjoy!






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar