mandag den 21. marts 2011

Kylling og hønemor.

Jeg har bestået min teoriprøve - kun 3 fejl og alle 3 omhandlede overhaling. Jeg valgte den sikre løsning og holdt tilbage i alle 3 spørsgmål, men tydeligvis skal man være noget modigere (læs: hensynsløs) ude i den virkelige verden, for de rigtige svar indebar altid at man gennemførte overhalingen på trods af at det gik op ad bakke, at knallerten er sidevindsfølsom osv.
Så jeg er tilsyneladende en kylling - på papiret ihvertfald. Det kan godt være at jeg svarede forkert i følge politiet, men jeg ville nu til hver en tid køre så forsigtigt alligevel! Sikkerhed über alles!!!

Og hvad vinder man så når man har bestået sin teoriprøve efter 4 timers afbrudt søvn, med en feberhed dreng ved sin side? Jo, man vinder en tur til lægen hvor man kan få ungen diagnosticeret med mellemørebetændelse på begge ører, en virusinfektion og selvfølgelig astmatisk bronkitis. Tillykke! Videre til ørelægen, som sidst kun lod os vente 3 uger før vi fik en tid, og derefter sendte os hjem og vente yderligere 6 uger for at se om det gik i sig selv igen - behøver jeg at sige at det var de værste 6 uger i mands minde?

Bedstevenner Rune og Astrids dejlige søn Marius Ønskebarn har også vrøvl med lyttelapperne, men de havde så åbenbart mere held i sprøjten med ørelægekarmaen, for de fik en tid med det samme, så nu har vi ringet til Bo Karlsmose - og minsanten om ikke vi fik en tid på onsdag!!! Heurika!!!! Jeg flytter mig ikke ud af konsultationen før de giver os en tid til at få dræn i ham!!!

Indtil da pumper jeg så min søn fuld af panodiler og antibiotika, og masser af kærlighed (så meget som man nu kan mønstre på det massive søvnunderskud kombineret med specialestress jeg ligger under for) - og så har vi kaldt forstærkning ind på dagsbasis i form af Mormor og Onkel Anders - vi takker af hjertet!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar