fredag den 4. marts 2011

Mor er pylret.

Her kommer så et rigtig tude-indlæg i dag. For i dag har jeg bare en af de dage hvor jeg har fået nok. Jeg har stort set rendt rundt og snøftet fra jg stod op, og jeg er bare på alle måder udslidt idag.
Jonte havde igen en rigtig dårlig nat (den 5. i træk) hvor han pylrede og småtudede fra han kom i seng kl 19 og il jeg måtte aflevere ham til Niklas kl 5 fordi jeg bare ikke kunne mere. Selvom han er supertapper om dagen og hygger og leger, så er han også samtidig bare enormt utilpas og der skal ingenting til før han bliver ked af det. Det kunne man nok overkomme hvis ikke det var fordi at både Niklas og jeg har fået hans virus og har ondt i halsen, snotter og hoster, katten miaver og der står stadig flyttekasser over det hele.

Og jeg har ellers taget det i stiv arm, og folk har været fantastiske til at komme og hjælpe både med pasning og de praktiske ting, men nu er det bare blevet for meget og jeg føler mig total mørbanket og modløs. Jeg er udslidt og trist, og drømmer om en uges ferie fra det hele.

Jeg skulle have været i gang med specialet og tiden er KNAP, men det kan ikke lade sig gøre, fordi vi ikke kan sende den lille i vuggestue og selvom Niklas har taget ferie denne uge, så har vi stadig ikke hænder nok til at få styr på tingene så jeg kunne stikke afsted og komme i gang. Dt er så stressende, for jeg SKAL være færdig om 3 måneder, og det er nok ikke sidste gang vuggestuepesten rammer os.

Jeg er ellers sjældendt slået ud på denne måde, men i dag har jeg ikke lyst til andet end at gemme mig langt væk under dynen og lade nogle andre tage over mens jeg slikker mine sår og kommer til kræfter igen.

I dag er der fastelavnsfest ii vuggeren, og Jonte skulle have været klædt ud som elefant, men det blev ikke til noget. Han er pt. hos Mormor g kommer hjem om 2 timer, men jeg har så ondt i hele kroppen a bare tanken om at skulle fise rundt og være praktisk får mig til at snøfte igen.

ÆV!!! PISOGLORTOGFUKINGRØV!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar